Proces afhandelen orders

Proces afhandelen orders in  NIEUW Leveranciersportaal.

** Onderstaande stappen en instructies zijn voor het nieuwe LeveranciersPortaal per 01-01-2024

Basis stappen die door leverancier(co-maker) gevolgd moeten worden zijn:

Onderstaand in grote lijn het proces voor het afhandelen van orders binnen het Leveranciersportaal.

Klik op de link in iedere stap voor een korte uitleg.

Wat is nieuw e/o anders

Google authenticator

Inloggen LeveranciersPortaal

Aangeboden orders accepteren.

Aangeboden orders weigeren.

Aangeboden orders Technisch gereed melden, het werk is klaar.

Toevoegen kostenspecificatie e/o extra informatie d.m.v. bijlages of info tekstvelden.

Order financieel gereed melden, toevoegen van kostenspecificatie.

Order in steekproef.

Order geweigerd na steekproef.

Order taken download naar Excel

Vullen, maken van afrekensjabloon

Concept factuur.

Orders factureren aan opdrachtgever Portaal.